הקלות בניהול לטווח קצר

מזל טוב, קניתם דירה להשקעה או קיבלתם דירה בירושה, ואולי אפילו צברתם מספר נכסים לאורך השנים. דירה נוספת נראית תמיד כאופציה פשוטה לעשות כסף מהצד בעזרת השכרתה אבל מה שנראה לאנשים רבים בהתחלה כמו הזדמנות מושלמת להכנסה פאסיבית טהורה, מתגלה פעמים רבות כעבודה במשרה מלאה. לדאוג למציאת דייר טוב, לקבל את התשלום בזמן, לדאוג לטפל בבעיות ותקלות שפעמים רבות מאלצות אתכם לקחת את הרכב באמצע הלילה ולצאת לבדוק במה העניין. אז נכון, יש לכם דירה שיכולה להניב עבורכם תשואה, אבל אם אתם הופכים לעובדים שלה במקום שהיא תעבוד בשבילכם, מה בעצם עשינו פה? ואם יש לכם מספר דירות, או שהנכס שלכם נמצא במקום מרוחק ממקום מגוריכם, מדובר בעבודה רבה והמון כאב ראש.

ניהול דירה הוא אמנם אתגר לא פשוט, אך כשמכירים את העבודה מלמטה למעלה ועל כל השלבים, העבודה הופכת ליעילה ונוחה יותר, ועל כך יכול להעיד מיקי גליה, מנכ״ל ״האוסמנג'ר ניהול נכסים״. מיקי, שמגיע במקור מתחום הנדל״ן, עם 25 שנות ניסיון, מנהל בשנים האחרונות חברה מצליחה לניהול דירות להשכרה.

כמובן שתמיד תוכלו לבקש להיות יותר מעורבים או פחות מעורבים במתרחש בדירה, אך בסופו של דבר כל הרעיון של ניהול נכסים הוא שתוכלו להיות חסרי דאגות ולהפוך את ההשקעה שלכם בנכס לפאסיבית לחלוטין. האוסמנג'ר בניהולו של מיקי גליה, עובדים בשקיפות מלאה. אחת לרבעון תקבלו דו"ח מפורט על ההכנסות/הוצאות, כשמעבר לזה כל הקשר שלכם עם החברה יהיה רק בעת הצורך. התשלום עבור ניהול הנכס הוא בין 8 ל- 10 אחוזים מדמי השכירות החודשי, וכל עוד הנכס לא מושכר, בעל הנכס לא ישלם".

אם יש לכם נכס ואתם מעוניינים להשכיר אותו, או שאתם כבר היום משכירים נכס ונמאס לכם מהמרדפים אחר תקלות ובעיות שונות, ואתם רוצים שמישהו יוריד מכם את כאב הראש, הנסיעות והקשר עם השוכרים, תוכלו לפנות להאוסמנג'ר ניהול נכסים, ולהשאיר את הדאגות מאחוריכם.