ניהול נכסים לטווח ארוך

אם יש לכם דירה שאתם משכירים כיום, אתם בטח מכירים את תחושת החשש הזו כשאתם מקבלים שיחה מהדייר. שיחה כזו בדרך כלל תצריך מכם להגיע לדירה ולטפל בבעיה כלשהי, או להוציא סכום כספי עבור תיקון הכרחי בדירה, או שניהם ביחד.

מחפשים אחר האדם הנכון לניהול דירות להשכרה? במקום להשקיע זמן רב בריצות מיותרות, מהיום תוכלו לתת לאיש מקצוע לטפל בה בזמן שאתם יושבים בבית ורק נהנים מדמי שכירות חודשיים

מזל טוב, קניתם דירה להשקעה או קיבלתם דירה בירושה, ואולי אפילו צברתם מספר נכסים לאורך השנים. דירה נוספת נראית תמיד כאופציה פשוטה לעשות כסף מהצד בעזרת השכרתה אבל מה שנראה לאנשים רבים בהתחלה כמו הזדמנות מושלמת להכנסה פאסיבית טהורה, מתגלה פעמים רבות כעבודה במשרה מלאה. לדאוג למציאת דייר טוב, לקבל את התשלום בזמן, לדאוג לטפל בבעיות ותקלות שפעמים רבות מאלצות אתכם לקחת את הרכב באמצע הלילה ולצאת לבדוק במה העניין. אז נכון, יש לכם דירה שיכולה להניב עבורכם תשואה, אבל אם אתם הופכים לעובדים שלה במקום שהיא תעבוד בשבילכם, מה בעצם עשינו פה? ואם יש לכם מספר דירות, או שהנכס שלכם נמצא במקום מרוחק ממקום מגוריכם, מדובר בעבודה רבה והמון כאב ראש.